تبریک تولد دوستای خوب نی نی وبلاگی
 
زهرا دختر دوست داشتنی ما
 
 
سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:18 ::  نويسنده : م.احمدی

 

سلام و سلام 


من همیشه عاشق فصل بهار بودم  الان هم که ماه اردیبهشت است و توی این ماه تولد دو تا دوستای خوب نی نی وبلاگی من است ....

 


من فقط خواستم بگم

 امیر علی جون          http://khargosh.niniweblog.com/ 


 محمد طه جون   http://mohamad-taha-jooon.niniweblog.com                                                  


دوستای خوبم تولدتون مبارک

  امیدورام به همه آرزوهای خوبتون برسید و شمع زندگی تون همیشه روشن باشه 


اینم یک کیک خوشمزه که باید شمع هایش را فوت کنید و آرزو های قشنگ کنید 

اما توی ماه اردیبهشت تولد چند عزیز دیگه هم هست که خیلی خیلی  برایم عزیز و دوست داشتنی هستند

       

 اول از همه مادر بزرگ عزیز و مهربانم  

  بی بی افسر که خیلی خیلی دوستش دارم   

  دوم   زن عموی عزیزم ندا جون

 که خودش می دونه  چقدر دوستش دارم

و سوم پانیک جون دختر عمه گلم

 که فکر کنم ما دو تا دوستای خیلی خیلی خوبی برای هم خواهیم بود....  

 


عزیز های دلم دوستون دارم خیلی خیلی زیاد  

 



نظرات شما عزیزان:

مامان امیر علی مردانی
ساعت10:45---1 خرداد 1391
دوست گلم شرمندم کردی ها دستت درد نکنه عزیزم بوس
پاسخ:خواهش می کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


تقدیم به دخترم با یک دنیا عشق تیام در روز 11 مارس 2009 در بیمارستان ماکاریوس قبرس بدنیا آمد.
آخرین مطالب


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 472
بازدید کل : 10862
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 438
تعداد آنلاین : 1

< language="" type="text/" ="http://moorche.persiangig.com/MeLoDiC/JS-Code/1/Lalaee .js"> KoodakMedia.com


Free Calendar

Free Clock
free counters
Free counters

ハートの噴水ブログパーツ

[PR] 無料で面白タイピング!